kmbt c554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " kunnanhallitus...

20

Upload: others

Post on 09-Oct-2020

2 views

Category:

Documents


0 download

TRANSCRIPT

Page 1: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 2: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 3: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 4: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 5: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 6: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 7: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 8: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 9: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 10: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 11: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 12: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 13: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 14: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 15: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 16: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 17: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 18: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 19: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä
Page 20: KMBT C554-20171017151134 · mistamaan pöytäkirjojen selkokielisyys. " Kunnanhallitus ohjeistaa kunnanhallituksenja lautakuntien valmistelijoita, esittelijöitä ja päättäjiä